Motortípus: |
M 541 KF |
Működési elv: |
Kétütemű Otto-motor |
Legnagyobb teljesítmény: |
2,72kW (3,7LE) 5500 f/percnél |
Legnagyobb forgató nyomaték: |
5,0 Nm (0,51 kpm) 4800f/percnél |
Tüzelőanyagfogyasztás: |
2-2,5l /100km |
Hengerfurat: |
38mm |
Dugattyűlöket: |
44mm |
Löket térfogat: |
49,8ccm |
Kompresszióviszony: |
9,5:1 |
Kenés: |
Keverékkenés 50:1 (86 oktánszámú normál benzin és Arol 2-T
kétütemű motorolaj ) |
Hűtés: |
Menetszél által |
Gyújtási ídőpont: |
1,8mm felső holtpont előtt |
Gyújtógyertya: |
M 14-260 |
Gyújtó gyertya hézag: |
|
Porlasztó típus: |
16 N 1-11 |
üresjárási levegőcsavar: |
2...3 fordulatnyira nyitva |
Tűhelyzet: |
4. rovátka felülről |
Légszűrő: |
FLP 62/1 (nedves légszűrő), ház középső részében jobbra |
Tengelykapcsoló: |
Többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló tányérrugóval |
Kapcsolómű kivitele: |
Mechanikus, ékkapcsoló |
Fokozatok száma: |
4 |
Hajtólánc: |
086-1-110 jelű egyszeres görgőslánc - TGL 11796 |
Abroncsozás: |
2.75 - 16R - TGL 6497 |
Abroncs levegőnyomása elől: |
125 kPa |
Abroncs levegőnyomása hátul: |
180-250 kPa |
Rugózás elől: |
Teleszkópvilla (130mm rugóút) |
Rugózás hátul: |
Hosszóhimba rugóslábakkal (85mm rugóút) |
Csillapítás elől: |
Nincs, de hidraulikus végütköztetéssel |
Csillapítás hátul: |
Hidraulikus |
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: |
8,7 l (ebből 0,8 l tartalék) |
Olajmennyiség a hajtóműben: |
400ccm |
Olajfajta: |
MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál |
Olajmennyiség a teleszkópvillában: |
34 ccm |
Olajfajta: |
Lökésgátló olaj 46mm2/s (46cSt) 50 C-nál |
Üressúly: |
78,5 kg |
Hasznossúly: |
181,5 kg |
Legnagyobb megengedett sebesság: |
60 km/h |
Ülőhelyek száma: |
2 |
Legkisebb fordulókörátmérő: |
3,25 |