|
Motortípus: |
M 541 KF |
|
Működési elv: |
Kétütemű Otto-motor |
|
Legnagyobb teljesítmény: |
2,72kW (3,7LE) 5500 f/percnél |
|
Legnagyobb forgató nyomaték: |
5,0 Nm (0,51 kpm) 4800f/percnél |
|
Tüzelőanyagfogyasztás: |
2-2,5l /100km |
|
Hengerfurat: |
38mm |
|
Dugattyűlöket: |
44mm |
|
Löket térfogat: |
49,8ccm |
|
Kompresszióviszony: |
9,5:1 |
|
Kenés: |
Keverékkenés 50:1 (86 oktánszámú normál benzin és Arol 2-T
kétütemű motorolaj ) |
|
Hűtés: |
Menetszél által |
|
Gyújtási ídőpont: |
1,8mm felső holtpont előtt |
|
Gyújtógyertya: |
M 14-260 |
|
Gyújtó gyertya hézag: |
|
|
Porlasztó típus: |
16 N 1-11 |
|
üresjárási levegőcsavar: |
2...3 fordulatnyira nyitva |
|
Tűhelyzet: |
4. rovátka felülről |
|
Légszűrő: |
FLP 62/1 (nedves légszűrő), ház középső részében jobbra |
|
Tengelykapcsoló: |
Többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló tányérrugóval |
|
Kapcsolómű kivitele: |
Mechanikus, ékkapcsoló |
|
Fokozatok száma: |
4 |
|
Hajtólánc: |
086-1-110 jelű egyszeres görgőslánc - TGL 11796 |
|
Abroncsozás: |
2.75 - 16R - TGL 6497 |
|
Abroncs levegőnyomása elől: |
125 kPa |
|
Abroncs levegőnyomása hátul: |
180-250 kPa |
|
Rugózás elől: |
Teleszkópvilla (130mm rugóút) |
|
Rugózás hátul: |
Hosszóhimba rugóslábakkal (85mm rugóút) |
|
Csillapítás elől: |
Nincs, de hidraulikus végütköztetéssel |
|
Csillapítás hátul: |
Hidraulikus |
|
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: |
8,7 l (ebből 0,8 l tartalék) |
|
Olajmennyiség a hajtóműben: |
400ccm |
|
Olajfajta: |
MDM nyári vagy téli motorolaj 60mm2/s (60 cSt) 50 C-nál |
|
Olajmennyiség a teleszkópvillában: |
34 ccm |
|
Olajfajta: |
Lökésgátló olaj 46mm2/s (46cSt) 50 C-nál |
|
Üressúly: |
78,5 kg |
|
Hasznossúly: |
181,5 kg |
|
Legnagyobb megengedett sebesság: |
60 km/h |
|
Ülőhelyek száma: |
2 |
|
Legkisebb fordulókörátmérő: |
3,25 |