Modell: |
Kawasaki KL 250 |
Gyártás: |
1979-81 |
Kategória: |
Enduró |
|
|
Térfogat: |
246.00 ccm |
Motor típus: |
Egy hengeres |
Ütem: |
4 |
Teljesítmény: |
17.00 HP (12.4
kW) 7000-es fordulatnál |
Kompresszió
viszony: |
8.9:1 |
Furat x
Löket: |
70.0 x 64.0 mm
(2.8 x 2.5 inches) |
Szelepek: |
2 |
Vezérlés: |
OHC |
Hűtés: |
Levegő |
Sebességfokozatok: |
5 |
Hajtás |
Lánc |
Menetkész |
140.0 kg |
Első gumi
méretei: |
3.00-21 |
Hátsó gumi
méretei: |
4.00-18 |
Első fék: |
Dob fék |
Hátsó fék: |
Dob fék |
Végsebesség: |
113.0 km/h
(70.2 mph) |
Kapacitás: |
10.00 litres
(2.64 gallons) |
Méretek A1/A3-5
teljes hossz: 2210 mm / 2240 mm
szélesség: 875 mm / 885 mm
magasság: 1135 mm / 1160 mm
tengelytáv: 1400 mm / 1425 mm
szabadmagasság: 205 mm / 240 mm
önsúly: 140 Kg / 118 Kg
Tank méret:
8,8 l
/ 9,8 l (Ólommentes)
fordulókör: 4,0 m /
4,2 m
Motor A1/A3-5
Típus: 1 Henger-, 4 Ütem, Felülvezérelt , Léghűtéses
Furat/Löket: 70 x 64 mm
Hengerűrtartalom: 244 ccm
Sűrítés: 8,9 : 1
Teljesitmény:13 kW 17Le fordulatnál / 7500 fordulatnál
Max. Forgatónyomaték: 18,6 Nm 6300 fordulatnál
/ 18 Nm 5000 fordulatnál
Szelepvezérlés:
Szívószelep Nyitás: 27 fokkal felső holtpont
előtt / 11 fokkal felső holtpont
előtt
Szívószelep Zárás: 65 fokkal alsóholtpont után / 49 fokkal alsóholtpont után
Időtartam:
272
fok / 260 fok
Kipufogószelep Nyitás: 62 fokkal alsó holtpont előtt / 46 fokkal alsó holtpont előtt
Kipufogószelep Zárás: 30 fokkal felső holtpont után / 14 fokkal felső holtpont után
Időtartam:
272
fok / 260 fok
Karburátor: Keihin PW 28 vagy PD 30 / Mikuni BS 34
Kenés
Motor: 20W50 / 15W50 vagy 20W40
Mennyiség: 1,5 Liter
Indítórendszer: Berúgással
Gyújtás rendszer: Mágneses gyújtás
/ Tranzisztoros gyújtás
Gyújtás idő: 15 fok felső holtpont
előtt 1600 fordulatnál 35 fok felső holtpont előtt 3500 fordulatnál / 10 fok felső holtpont előtt 1300 fordulatnál 40 fok felső holtpont előtt 4750 fordulatnál
Gyújtógyertya: NGK B7 ES
Hajtás A1/A3-5
Típus: 5-sebességes lábkapcsolású
Kuplung: Többtárcsás olajban futó
Áttétel: 1.sebesség 2,64
(29/11)
2.sebesség
1,73 (26/15)
3.sebesség
1,30 (26/20)
4.sebesség
1,05 (21/20)
5.sebesség
0,88 (21/24)
Primer áttétel:
3,29 (69/21)
Szekunder áttétel:2,79 (39/14) 2,86 (40/14)
Össz áttétel: 8,01 (5.sebességnél) / 8,21 (5.sebességnél)
Elektronika A1/A3-5
Dinamó: Mitsubishi F001T39071/70 W bei 5800 U/min / Mitsubishi
F003T39071
Szabályzó: Shindengen SH-221-6 / Kokusan RS2152
Gyújtótekercs: Mitsubishi F006T41180
Akkumulátor: 6V 6AH
Váz és Futómű A1/A3-5
Típus: Szimpla csőváz / Központi csőváz
Kormány szög: 50 fok / 47 fok
Utánfutásiszög: 60 fok / 59,5
fok
Utánfutás: 127 mm / 131 mm
Abroncsok:
A1
Elöl: 3.00-21
Hátul: 4.00-18
A3-5
Elöl: 3.00-21
Hátul: 4.60-17
Rugózás:
Elöl: teleszkóp villa185mm rugó út / teleszkóp villa 220 mm rugó út
Hátul: Lengővilla 110 mm rugóút / Legővilla 196 mm rugóút
Olaj mennyiség: 199-207 ccm SAE
15W / 256 ccm SAE 10W
Fék A1/A3-5
Típus: Dobfék
Elöl: 140 mm / 120 mm
Hátul:150 mm / 120 mm