Vissza    Kezdő                       Technikai adatok

 

Információ

Modell:

Kawasaki KL 250

Gyártás:

1979-81

Kategória:

Enduró

 

 

Motor és Meghajtás

Térfogat:

246.00 ccm

Motor típus:

Egy hengeres

Ütem:

4

Teljesítmény:

17.00 HP (12.4 kW)       7000-es fordulatnál

Kompresszió viszony:

8.9:1

Furat x Löket:

70.0 x 64.0 mm (2.8 x 2.5 inches)

Szelepek:

2

Vezérlés:

OHC

Hűtés:

Levegő

Sebességfokozatok:

5

Hajtás

Lánc

Súly

Menetkész

140.0 kg

Futómű és méretei

Első gumi méretei:

3.00-21

Hátsó gumi méretei:

4.00-18

Első fék:

Dob fék

Hátsó fék:

Dob fék

Sebesség

Végsebesség:

113.0 km/h (70.2 mph)

Tank méret

Kapacitás:

10.00 litres (2.64 gallons)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Méretek  A1/A3-5
teljes hossz:  2210 mm / 2240 mm
szélesség:   875 mm /  885 mm
magasság:  1135 mm / 1160 mm
tengelytáv:       1400 mm / 1425 mm
szabadmagasság:   205 mm /  240 mm
önsúly:     140 Kg / 118 Kg
Tank méret:             8,8 l / 9,8 l (Ólommentes)
fordulókör:          4,0 m / 4,2 m   

Motor A1/A3-5
Típus: 1 Henger-, 4 Ütem, Felülvezérelt , Léghűtéses
Furat/Löket: 70 x 64 mm
Hengerűrtartalom: 244 ccm
Sűrítés: 8,9 : 1
Teljesitmény:13 kW 17Le fordulatnál / 7500 fordulatnál
Max. Forgatónyomaték: 18,6 Nm  6300 fordulatnál / 18 Nm 5000 fordulatnál
Szelepvezérlés:
Szívószelep Nyitás:      27 fokkal felső holtpont előtt  / 11 fokkal felső holtpont előtt
Szívószelep Zárás:  65 fokkal alsóholtpont után  /  49 fokkal alsóholtpont után
Időtartam:                  272 fok / 260 fok
Kipufogószelep Nyitás:     62 fokkal alsó holtpont előtt  / 46 fokkal alsó holtpont előtt
Kipufogószelep Zárás: 30 fokkal felső holtpont után  / 14 fokkal felső holtpont után 
Időtartam:                   272 fok / 260 fok
Karburátor: Keihin PW 28 vagy PD 30 / Mikuni BS 34
Kenés
Motor: 20W50 / 15W50 vagy 20W40
Mennyiség: 1,5 Liter
Indítórendszer: Berúgással

Gyújtás rendszer: Mágneses gyújtás / Tranzisztoros gyújtás

Gyújtás idő: 15 fok felső holtpont előtt  1600 fordulatnál  35 fok felső holtpont előtt   3500 fordulatnál  /  10 fok felső holtpont előtt  1300 fordulatnál  40 fok felső holtpont előtt 4750 fordulatnál
Gyújtógyertya: NGK B7 ES   

Hajtás A1/A3-5
Típus: 5-sebességes lábkapcsolású
Kuplung: Többtárcsás olajban futó
Áttétel:             1.sebesség 2,64 (29/11)
                        2.sebesség 1,73 (26/15)
                        3.sebesség 1,30 (26/20)
                        4.sebesség 1,05 (21/20)
                        5.sebesség 0,88 (21/24)
Primer áttétel:       3,29 (69/21)
Szekunder áttétel:2,79 (39/14) 2,86 (40/14)
Össz áttétel:   8,01 (5.sebességnél) / 8,21 (5.sebességnél)

Elektronika A1/A3-5  
Dinamó: Mitsubishi F001T39071/70 W bei 5800 U/min / Mitsubishi F003T39071
Szabályzó: Shindengen SH-221-6 / Kokusan RS2152
Gyújtótekercs: Mitsubishi F006T41180
Akkumulátor: 6V 6AH

Váz és Futómű A1/A3-5
Típus: Szimpla csőváz / Központi csőváz
Kormány szög: 50 fok / 47 fok

Utánfutásiszög: 60 fok / 59,5 fok
Utánfutás: 127 mm / 131 mm
Abroncsok:
A1
Elöl:  3.00-21
Hátul: 4.00-18
A3-5
Elöl:  3.00-21
Hátul: 4.60-17

Rugózás:
Elöl: teleszkóp villa185mm rugó út / teleszkóp villa 220 mm rugó út
Hátul: Lengővilla 110 mm rugóút / Legővilla 196 mm rugóút

Olaj mennyiség: 199-207 ccm SAE 15W / 256 ccm SAE 10W

Fék A1/A3-5
Típus: Dobfék

Elöl: 140 mm / 120 mm
Hátul:150 mm / 120 mm