Vissza    Kezdő                      Típus Sztori

 

 

BMW/SAG R35/2

 

Gyártási időszak: 1945-1951
furat/löket: 72/84
Hengerűrtartalom: 340 ccm
Teljesítmény: 14 PS
Sebesség: 100 km/h
Gyártott darabszám: 26.000

                                                            

                                                               EMW R35/2

 

                                                  Gyártási időszak: 1952-1953
                                                  furat
/löket: 72/84
                                                  Hengerűrtartalom: 340 ccm
                                                  Teljesítmény: 14 PS
                                                  Sebesség: 100 km/h
                                                  Gyártott darabszám: 8.000

 

EMW R35/3

 

Gyártási időszak: 1953-1955
furat/löket: 72/84
Hengerűrtartalom: 340 ccm
Teljesítmény: 14 PS
Sebesség: 100 km/h
Gyártott darabszám: 56.000

1942 A motorkerékpár gyártás áthelyezése  Munich-ből  Eisenach-ba.

1945.07.3 Az Orosz megszállás és kisajátítják agyárat.

1945.11.3 Először gyártották  BMW/SAG R35-t (Teleszkóppal elöl de csillapítás nélkül, négysebességes kézi kapcsolású váltóval)

1946.09.15 Megváltoztatták a gyár nevét Eisenach-i BMW gyárat a �Szovjet nép gyárrá� (SAG-Awtowelo)

1951 Kicserélték a  BMW emblémát EMW emblémára mivel BMW érvényesítette szabadalmi jogait.

1952 Modell váltás EMW R35/2 (hidraulikus csillapítású teleszkóppal és lábkapcsolású váltóval)

1952 Június AZ SAG-gyár név változtatása VEB IFA gépjármű gyár Eisenach (EMW azaz Ersenacher Motorwerk)

1953 Modell váltás EMW R35/3 (már hátsó rugózással és néhány apró változtatás a motorblokkon)

1956 Április A motorkerékpár gyártás befejezése.