Modell |
DKW RT 125 (1939-41) Katonai 1943-45 |
DKW RT 125 W (1949-52) |
DKW RT 125/2 (1952-54) DKW RT 125/2H (1954-57) |
IFA RT 125 (1950-54) |
IFA RT 125/1 (1954-56) MZ RT 125/2 ( 1956-59) |
MZ RT 125/3 (1959-62) |
Motor |
Léghűtéses,
egyhengeres kétütemű motor |
|||||
Lökettérfogat |
123ccm |
|||||
Furat x Löket |
52mm x 58 mm |
|||||
Teljesítmény |
4,75 LE / 4800
min |
5,7 LE / 5400min 6,4 LE / 5600 min |
4,75 LE / 4800 |
/1: 5,5 /2: 6,0 |
6,5 |
|
Sűrítési arány |
6:1 |
6,1:1 |
6:1 |
/1: 6,50:1 /2: 7,25:1 |
8:1 |
|
Porlasztó |
Amal 118 Bing 16 Graetzin 18 |
Bing 1/16 |
Bing 1/20/20 |
BVF RT 17 |
/1: BVF NB20 /2: BVF NB 20-2
|
BVF NB 221-2 |
Gyújtás |
Akkumulátoros
gyújtás |
|||||
Üzemanyag |
Keverék 1:25 |
|||||
Hajtás |
Primer
lánchajtás; háromsebességes váltó (MZ RT 125/3: négysebességes); Szekunder
lánchajtás |
|||||
Futómű |
Elöl
trapézvilla (1950-től teleszkóp); Hátul merev váz |
Elöl
teleszkóp Hátul Bakteleszkóp
(/2: merev váz választható) |
Elöl
teleszkóp Hátul Bakteleszkóp |
|||
Fékek |
125mm-es dobfék |
140mm-es dobfék |
125mm-es
dobfék (
1958-tól 150mm-es dobfék) |
150mm-es dobfék |
||
Gumik |
Elöl és
hátul 2.50 x 19 |
Elöl és hátul
2.75 x 19 |
Elöl és
hátul 2.50 x 19 |
Elöl és
hátul 2.75 x 19 |
Elöl 2.75 x
19; Hátul 3.00
x 19 |
|
Súly |
66kg |
83kg |
/2: 86kg /2H: 88kg |
78kg |
/1: 85kg /2: 90kg |
109kg |
Max. Sebesség |
80km/h |
75km/h |
84km/h |
75km/h |
80km/h |
84km/h |
Gyártott darab |
33.000 |
40.000 |
63.000 |
- |
- |
- |