Egyszerűen elcseréltem egy Bianchi váz Sokol blokk konfigurációra.
De ha az elejétől akarom kezdeni hogyan is került hozzám igen kacifántos regényke születne belőle, mely nem csupán egy motor hozzám kerüléséről szólna, hanem
egy kamasz életéről, vágyairól, naivságáról.
Ezért csak úgy nagyvonalakban:
Tizenhét évesen a szakmunkás-iskolaiballagásom után úgy gondoltam, hogy szükségem van egy komolyabb Hi-FI berendezésre mivel a saját építésű cuccaim nem valami megbízhatóan működtek. Ezért lenyúltam a takarékkönyvemet melybe az évek folyamán a család gyűjtögette nekem az alapokat valami komolyabb mutatványhoz.
Ebből vettem egy magnót egyerősítőt és egy pár hangfalat. Amivel egy darabig elégedett voltam. De egy kis idő után rájöttem, hogy fejleszteni kellene a rendszert.
Töke híján más akcióba keztem. Elcseréltem a rendszert kis kp. ráfizetéssel egy Kawasaki GPZ 550-es kissé lerobbant masinára, hogy majd rendbe hozom és az árán veszek egy jobb rendszert. Rendbe is raktam, de sajnos az eladás nem ment olyan könnyen (az ismeretségi körömben nem volt kelendő). Így jött a képbe a csere. Elcseréltem egy 318-as BMW-re (meg adtam rá két hangfalat), párnap múlva kiderült, hogy az autó töredékét éri a volt motoromnak. Hurrá!!
Az egyik barátom karosszérialakatos és autó gyilkos, szerzet (a magdolnai kastély padlásáról) egy számunkra beazonosíthatatlan öreg motorkerékpárt (az oldaldeknibe Tornax felirat volt vésve). A motor elég hiányos volt de nem tűnt reménytelennek. Nekilátott a felújításnak (szétszedte).
Na amikor meg lett BMW 318-asom, sikerült meg egyeznünk és elcseréltük. Persze közben még jó néhány alkatrész eltűnt a ládákból. Persze erről a motorról derült ki, hogy Bianchi Sokol öszvér. Ez a motor kb. nyolc évet töltött nálam, többször is „belevágtam a fejszémet de beletört a bicskám”.
Erre a motorra jött később BMW R25/3-as csere.
Ja és a BMW 318-ast vissza vásároltam, felújítottam, majd elcseréltem egy szekadt Ladára amit felújítottam és elcseréltem egy Pannóniára amit félig felújítottam, majd potom pénzért eladtam.
Miután BMW R25-öst is eladtam a képeken látható állapotban. Lezárult a több mint tíz évig tartó katasztrofális üzleti tanulmányaim. Azóta az üzleteimen valamivel kevesebbeket bukomJ